کد خبر : 206637
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 20:54

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost 3: Purgatory 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost 3: Purgatory 2011 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost 3: Purgatory 2011 زیرنویس فیلم بهشت گمشده ۳: برزخ یک فیلم مستند آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی جو برلینگر و بروس سینوفسکی و دنباله فیلم های آنها بهشت گمشده: قتل های کودک در رابین هود (۱۹۹۶) و بهشت گمشده ۲: افشاگری (۲۰۰۰) است. این سه فیلم در مورد وست

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost 3: Purgatory 2011 زیرنویس فیلم بهشت گمشده ۳: برزخ یک فیلم مستند آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی جو برلینگر و بروس سینوفسکی و دنباله فیلم های آنها بهشت گمشده: قتل های کودک در رابین هود (۱۹۹۶) و بهشت گمشده ۲: افشاگری (۲۰۰۰) است. این سه فیلم در مورد وست ممفیس سه، سه پسر نوجوان هستند که متهم به قتل و مثله کردن سه پسر پیش از بلوغ در می ۱۹۹۳ به عنوان بخشی از یک مراسم شیطانی ادعایی در وست ممفیس، آرکانزاس هستند. برزخ به روز رسانی در مورد وست ممفیس سه، که همگی در قتل در سال ۱۹۹۴ به رسمیت شناخته شدند، اما از آن زمان به ادعای بی گناهی خود ادامه دادند، قبل از اینکه با تلاش این سه نفر برای استعانت آلفورد به اوج خود رسید، ارائه می دهد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Paradise Lost 3: Purgatory 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Paradise Lost 3: Purgatory 2011 جو برلینگر و بروس سینوفسکی پرونده The West Memphis Three را از زمان انتشار Paradise Lost 2: Revelations در سال ۲۰۰۰ به روز می کنند. تیم دفاعی Damien Echols برخی از مشهورترین دانشمندان پزشکی قانونی را برای جمع آوری DNA و سایر شواهدی که هرگز در طول مدت آزمایش نشده بودند استخدام کرده است. محاکمه های سال ۱۹۹۴ به امید انجام آزمایشی جدید. تیم های دفاعی و حامیان Echols، Jason Baldwin و Jessie Misskelley جزئیات جدیدی را که در جریان محاکمه رخ داده و منجر به صدور احکام مجرمانه علیه آنها شده است، کشف کرده اند.

مهمترین اتهامات مربوط به رفتار نادرست هیئت منصفه با سرپرست هیئت منصفه است که در جریان محاکمه اکولز-بالدوین در مورد پرونده با یک وکیل صحبت می کند و اعتراف میسکلی را به بحث می کشاند، حتی اگر به مدرک اجازه داده نشود. کارشناسان پزشکی قانونی دی ان ای و شاهدان جدیدی را کشف کرده اند که ظن را متوجه تری هابز، ناپدری یکی از قربانیان قتل می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم بهشت گمشده ۳: برزخ ۲۰۱۱ موی یافت شده در رباطی که یکی از قربانیان را بسته است با او مطابقت دارد، او چندین داستان متناقض در مورد محل اختفای خود در زمان قتل ها گفته است و سابقه خشونت علیه همسرش و احتمالاً پسر خوانده اش را دارد. در حالی که بسیاری متقاعد شده اند که او باید مظنون به حساب بیاید، اداره پلیس ممفیس غربی، آرکانزاس فقط از او بازجویی کرده است و او را مظنون نمی دانند.

زیرنویس فیلم Paradise Lost 3: Purgatory 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس Paradise Lost 3: Purgatory 2011 درخواست تجدیدنظر برای محاکمه جدید بر اساس شواهد جدید توسط قاضی پرونده اصلی رد شده است. اما در نوامبر سال ۲۰۱۰، دادگاه عالی آرکانزاس این حکم را رد کرد و یک جلسه استماع شواهد را که برای دسامبر ۲۰۱۱ برنامه ریزی شده بود، برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شواهد برای یک محاکمه جدید کافی است، اعطا کرد. این امید جدیدی را برای متهمان و حامیان آنها به ارمغان می آورد که در نهایت به محاکمه عادلانه ای که هرگز نرسیدند، دست خواهند یافت.

در آگوست ۲۰۱۱، چهار ماه قبل از برگزاری جلسه، دادستان ها و وکلای مدافع درباره توافق نامه ای صحبت کردند که به این سه مرد اجازه می دهد از زندان خارج شوند، به شرطی که اعتراف به گناه کنند اما می توانند بی گناهی خود را حفظ کنند. آنها با اکراه این معامله را می پذیرند، پس از ۱۸ سال و ۷۸ روز از زندان آزاد می شوند.

زیرنویس فیلم بهشت گمشده ۳: برزخ ۲۰۱۱ این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۱۱ در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ به نمایش درآمد، قبل از پخش از HBO در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۲. این فیلم نامزدی جایزه اسکار بهترین فیلم مستند و همچنین نامزدی جایزه Primetime Emmy برای شایستگی استثنایی را دریافت کرد. فیلمسازی مستند و کارگردانی برجسته برای برنامه نویسی غیرداستانی.

زیرنویس Paradise Lost 3: Purgatory 2011 - بلو سابتایتل

زیرنویس بهشت گمشده ۳: برزخ ۲۰۱۱ دارای رتبه تایید ۱۰۰٪ در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس ۱۶ بررسی، و میانگین امتیاز ۷.۸۶/۱۰ است. همچنین بر اساس ۴ منتقد در متاکریتیک امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده “تحسین جهانی” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح