کد خبر : 208839
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:35

عملکرد پردازنده گرافیکی و مشخصات کلیدی Exynos 2400 سامسونگ فاش شد

عملکرد پردازنده گرافیکی و مشخصات کلیدی Exynos 2400 سامسونگ فاش شد

به گزارش نیوز توری و به نقل از گسمارنا یک منبع اطلاعاتی در X (توئیتر سابق) که برخی اطلاعات فاش شده را در مورد دستگاه های آینده سامسونگ منتشر می کند، اطلاعاتی را در مورد تراشه Exynos 2400 آینده این شرکت که قرار است سری آینده گلکسی S24 را در برخی مناطق تقویت کند، روشن

Samsung's Exynos 2400's GPU performance and key specs revealed

به گزارش نیوز توری و به نقل از گسمارنا یک منبع اطلاعاتی در X (توئیتر سابق) که برخی اطلاعات فاش شده را در مورد دستگاه های آینده سامسونگ منتشر می کند، اطلاعاتی را در مورد تراشه Exynos 2400 آینده این شرکت که قرار است سری آینده گلکسی S24 را در برخی مناطق تقویت کند، روشن کرده است.

افشاگر دو اسکرین شات منتشر کرده است که تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ را با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ فعلی کوالکام در Powerboard 4.0 مقایسه می کند. و در یک نبرد مستقیم با پردازنده گرافیکی، پردازنده گرافیکی Xclipse 940 (توسعه یافته با AMD) کمی کمتر از Adreno 740 در SD8 Gen 2 بود.

هر چند در اینجا باید چند نکته را در نظر گرفت. به عنوان مثال، اگزینوس ۲۴۰۰ و گلکسی اس ۲۴ هر دو محصولات منتشر نشده هستند، به این معنی که عملکرد واقعی در زمان عرضه احتمالاً بالاتر خواهد بود. از سوی دیگر، مقایسه منصفانه‌تر با پردازنده آینده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که قرار است در پایان این ماه عرضه شود. بنابراین شاید این شکاف بیشتر شود.

علاوه بر نتایج بنچمارک، اسکرین شات دوم ۱۰ هسته GPU که در اوایل تابستان شایعه شده بود را تأیید می کند که دو هسته بیشتر از Adreno 740 است.

بقیه هنوز یک راز است و احتمالاً با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۴، اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح