کد خبر : 208841
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:38

نتفلیکس پس از دو سال به طرح دسترسی رایگان کنیا پایان می دهد

نتفلیکس پس از دو سال به طرح دسترسی رایگان کنیا پایان می دهد

به گزارش نیوز توری و به نقل از رویترز نایروبی، ۹ اکتبر (رویترز) – نتفلیکس (NFLX.O) روز دوشنبه اعلام کرد که به طرح تلفن همراه رایگان خود در کنیا پایان می دهد، که به کاربران اجازه می دهد در دو سال گذشته بدون پرداخت هزینه به یک چهارم نمایش ها و فیلم های خود دسترسی

Illustration shows Netflix logo

به گزارش نیوز توری و به نقل از رویترز نایروبی، ۹ اکتبر (رویترز) – نتفلیکس (NFLX.O) روز دوشنبه اعلام کرد که به طرح تلفن همراه رایگان خود در کنیا پایان می دهد، که به کاربران اجازه می دهد در دو سال گذشته بدون پرداخت هزینه به یک چهارم نمایش ها و فیلم های خود دسترسی داشته باشند.

این شرکت به تعداد مشترکینی که در نتیجه این طرح که برای کمک به جذب کاربران جدید پرداخت می‌شود، اضافه کرده است، اشاره نکرد.

سخنگوی نتفلیکس بدون اشاره به جزئیات به رویترز گفت: «ما قطعاً چیزهای زیادی از این آزمایش آموختیم. ما به ارائه طرح‌های متنوع دیگر ادامه خواهیم داد.»

نتفلیکس در حال اجرای طرحی است که از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شود و به مشترکین طرحی ماهانه با قیمت ۴.۹۹ پوند (۶.۰۷ دلار) ارائه می‌دهد، اما سخنگوی در مورد در دسترس بودن آن در کنیا اظهار نظری نکرد.

به گفته مدیران صنعت، اگرچه اقتصادهای با درآمد متوسط کم مانند کنیا خدمات پخش فرصت‌های بزرگی را برای رشد مشترکان ارائه می‌دهند، اما با کاهش قدرت خرید به دلیل تورم، چالش‌هایی نیز ایجاد می‌کنند.

بر اساس این طرح رایگان که در اول نوامبر به پایان می رسد، بینندگان می توانستند نمایش های تولید غرب مانند “Money Heist” و “Bridgerton” و برنامه های آفریقایی مانند “Blood & Water” را تماشا کنند.

نتفلیکس به عنوان بخشی از استراتژی خود برای جذب مشترکین جدید در قاره، محتوای تولید شده بیشتری را از سراسر آفریقا سفارش داده است. همچنین از مشارکت با شرکت‌های مخابراتی محلی برای ساده‌سازی پرداخت‌ها استفاده کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح