کد خبر : 208835
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 0:33

۲۸ نفر مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری بستری شدند

۲۸ نفر مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری بستری شدند

به گزارش ایلنا، علی احمدی اظهار داشت: آنفلوانزا یک بیماری ویروسی است، که از اواخر تابستان و با آغاز فصل سرما شروع می‌شود و تا فصل بهار ادامه دارد، افزود: شدت سرایت این ویروس در فصل زمستان بیشتر است. وی افزود: سه نوع آنفلوانزای A، B، C در کشور شناسایی شده است و امسال ۵۴۱

۲۸ نفر مبتلا به آنفلوانزا در بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری بستری شدند

به گزارش ایلنا، علی احمدی اظهار داشت: آنفلوانزا یک بیماری ویروسی است، که از اواخر تابستان و با آغاز فصل سرما شروع می‌شود و تا فصل بهار ادامه دارد، افزود: شدت سرایت این ویروس در فصل زمستان بیشتر است.

وی افزود: سه نوع آنفلوانزای A، B، C در کشور شناسایی شده است و امسال ۵۴۱ مورد نمونه‌برداری برای آنفلوانزا در استان انجام شده است که ۲۸ مورد مثبت بود که هفت مورد به آنفلوانزا نوع A و ۲۱ مورد نوع B مبتلا بودند و همه این افراد در بیمارستان بستری شدند.

احمدی بیان داشت: آنفلوانزا شبیه سرماخوردگی است و علایمی از جمله سرفه، تب، عطسه، بدن درد، کوفتگی، استفراغ مداوم، درد سینه، سردرد، گیجی و کوتاه شدن تنفس را به دنبال دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح