کد خبر : 208704
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 2:01

انهدام شبکه سازمان یافته اختلاس دارو در یکی از بیمارستان های کرمانشاه

انهدام شبکه سازمان یافته اختلاس دارو در یکی از بیمارستان های کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: اخیرا یک شبکه سازمان یافته اختلاس دارو، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در یکی از بیمارستان های کرمانشاه کشف و متلاشی شد. وی ادامه داد: سرشبکه این باند مسئول داروخانه این بیمارستان بوده که اقدام به

انهدام شبکه سازمان یافته اختلاس دارو در یکی از بیمارستان های کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: اخیرا یک شبکه سازمان یافته اختلاس دارو، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در یکی از بیمارستان های کرمانشاه کشف و متلاشی شد.

وی ادامه داد: سرشبکه این باند مسئول داروخانه این بیمارستان بوده که اقدام به اختلاس۵۳ هزار عدد داروی مورد نیاز مردم در بخش دولتی کرده و در بازار دارو به فروش رسانده بود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون دو نفر در این رابطه دستگیر شده‌ و پس از انجام تحقیقات راهی زندان شده‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین هفت نفر دیگر نیز در این رابطه احضار شده‌اند تا تحقیقات لازم از آنها صورت گیرد.

کرمی یادآورشد: این شبکه زمانی که در سطح استان کمبود دارو داشتیم، با استفاده از ضعف‌های نظارتی داروها را به صورت غیرمجاز به شبکه‌های کلینیکی تحویل داده و به فروش می‌رساندند.

وی در ادامه به داروخانه‌های سطح شهر تذکر و هشدار داد که داروهای مورد نیاز خود را باید از مراجع ذیربط و چرخه قانونی تهیه کنند، در غیر اینصورت قطعا مرتکب جرم شده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح