کد خبر : 208853
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:33

اوپو از نسخه جهانی ColorOS 14 بر اساس اندروید ۱۴ رونمایی کرد: به نقشه راه عرضه، ویژگی ها مراجعه کنید

اوپو از نسخه جهانی ColorOS 14 بر اساس اندروید ۱۴ رونمایی کرد: به نقشه راه عرضه، ویژگی ها مراجعه کنید

به گزارش نیوز توری و به نقل از گادگتس۳۶۰ ColorOS 14 به عنوان پوسته سفارشی جدید توسط Oppo به طور رسمی در سطح جهانی عرضه شد. آخرین نسخه ColorOS مبتنی بر اندروید ۱۴ با طراحی Aquamorphic ارائه می شود. به روز رسانی ColorOS 14 موتور Trinity جدید را برای بهبود مدیریت حافظه رم و ذخیره

Oppo Unveils ColorOS 14 Global Version Based on Android 14: See Rollout Roadmap, Features

به گزارش نیوز توری و به نقل از گادگتس۳۶۰ ColorOS 14 به عنوان پوسته سفارشی جدید توسط Oppo به طور رسمی در سطح جهانی عرضه شد. آخرین نسخه ColorOS مبتنی بر اندروید ۱۴ با طراحی Aquamorphic ارائه می شود. به روز رسانی ColorOS 14 موتور Trinity جدید را برای بهبود مدیریت حافظه رم و ذخیره سازی به ارمغان می آورد. لایه جدید رابط کاربری همچنین شامل چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی و عملکردهای جدید حریم خصوصی است. اوپو نام دستگاه هایی را که در روزهای آینده نسخه بتای جهانی ColorOS 14 را دریافت خواهند کرد، فاش کرد. مدل‌هایی از جمله سری Oppo Find X5، Oppo Reno 8 Pro 5G و Oppo A77 در ماه اکتبر دریافت نسخه بتا عمومی را برای نسخه جدید آغاز کرده بودند.

اوپو روز پنجشنبه از عرضه رسمی نسخه جهانی ColorOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ خبر داد. لایه رابط کاربری جدید دارای طراحی Aquamorphic الهام گرفته از آب است و ویژگی های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و ابزار جدیدی برای ایمنی و حفاظت از حریم خصوصی ارائه می دهد.

ویژگی های ColorOS 14، تغییرات
ColorOS 14 آهنگ‌های زنگ با مضمون aquamorphic را برای تماس‌ها، آلارم‌ها و اعلان‌ها و همچنین هفت طرح صدای جهانی رابط کاربری ارائه می‌کند. طراحی جدید Aqua Dynamics اشکال متداول تعامل را در حباب‌ها، کپسول‌ها و پانل‌ها ادغام می‌کند که از نوار وضعیت گسترش می‌یابند تا اطلاعات را بدون نقص ارائه دهند. ColorOS 14 یک صفحه نمایش همیشه روشن سبز را برای افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوا و حفاظت از محیط زیست ارائه می دهد. این شامل سه مجموعه از صفحات Environment Vision، با پنج انیمیشن مرتبط با محیط در هر صفحه است که می تواند بر اساس تعداد گام های روزانه کاربر تغییر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح