کد خبر : 208849
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:49

شیائومی اولین فروش چشمگیر ۱۴، ۱۴ پرچمدار پرو را گزارش کرده است

شیائومی اولین فروش چشمگیر ۱۴، ۱۴ پرچمدار پرو را گزارش کرده است

به گزارش نیوز توری و به نقل از گسمارنا شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو هفته گذشته در چین معرفی شدند و امروز اولین فروش فلش پرچمداران بود. همانطور که در آن معمول است، همه واحدها تقریباً فوراً از بین رفتند. این شرکت ادعا کرد که چهار ساعت طول کشید تا سهام تخصیص یافته از بین

Xiaomi 14 series

به گزارش نیوز توری و به نقل از گسمارنا شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو هفته گذشته در چین معرفی شدند و امروز اولین فروش فلش پرچمداران بود. همانطور که در آن معمول است، همه واحدها تقریباً فوراً از بین رفتند. این شرکت ادعا کرد که چهار ساعت طول کشید تا سهام تخصیص یافته از بین رفت و در پنج دقیقه اول فروش، در مقایسه با عرضه بازار شیائومی ۱۳، شش برابر سفارش‌ها بیشتر شد.

با این حال، شیائومی میزان دقیق فروش را فاش نکرد، به این معنی که نمی‌توانستیم بدانیم در اولین فروش فلش چقدر درآمد داشته است.

اینها اولین گوشی هایی هستند که چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دارند. آنها همچنین HyperOS، سیستم عامل جدید این شرکت را اجرا می کنند که قرار است جایگزین MIUI شود و در دستگاه ها، از جمله ماشین ها، تلویزیون ها و پوشیدنی ها گسترش یابد.

شیائومی ۱۴ از ۳۹۹۹ یوان (حدود ۵۵۰ دلار) شروع می شود و یک OLED 6.36 اینچی، سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۹۰ واتی را به همراه دارد. شیائومی ۱۴ پرو ۴۹۹۹ یوان (نزدیک به ۷۰۰ دلار) با صفحه نمایش بزرگتر، وضوح بالاتر و شارژ سریع ۱۲۰ واتی برای باتری کمی بزرگتر است.

انتظار می رود این گوشی ها در هفته های ابتدایی ژانویه ۲۰۲۴ به بازار عرضه شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح