کد خبر : 208851
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 15:12

وان پلاس ۱۲ مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو تایید شد

وان پلاس ۱۲ مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو تایید شد

به گزارش نیوز توری و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود وان پلاس ۱۲ در ماه دسامبر یا ژانویه به طور رسمی معرفی شود و این برند فعالانه از ورود گوشی جدید بدون تایید تاریخ دقیق عرضه خبر می دهد. در حال حاضر تایید شده است که بر روی جدیدترین SoC اسنپدراگون ۸ نسل

OnePlus 12 Confirmed to Feature a 64-Megapixel Periscope Telephoto Camera

به گزارش نیوز توری و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود وان پلاس ۱۲ در ماه دسامبر یا ژانویه به طور رسمی معرفی شود و این برند فعالانه از ورود گوشی جدید بدون تایید تاریخ دقیق عرضه خبر می دهد. در حال حاضر تایید شده است که بر روی جدیدترین SoC اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام و نمایشگر BOE X1 OLED LTPO با وضوح ۲K اجرا می شود. اکنون، جزئیات بیشتری در مورد OnePlus 12 و ارتقای آن نسبت به OnePlus 11 فعلی داریم. OnePlus روز سه شنبه (۷ نوامبر) فاش کرد که گوشی آینده دارای یک لنز پریسکوپ تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین چند نمونه دوربین از OnePlus 12 را در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo قرار داده است.

لی جی، رئیس OnePlus چین، از طریق Weibo، وجود یک لنز تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی در OnePlus 12 را تایید کرد. بر اساس افشای اطلاعات قبلی، می‌توان انتظار داشت که دوربین زوم پریسکوپ از سنسور OmniVision OV64B استفاده کند. همچنین می تواند تا ۳ برابر زوم اپتیکال ارائه دهد. وان پلاس چند نمونه دوربین از دوربین زوم پریسکوپ را نیز به اشتراک گذاشته است. نمونه ها پیشرفت های سنسور را در گرفتن تصاویر در شرایط کم نور برجسته می کنند.

علاوه بر این، OnePlus و شرکت زیرمجموعه الکترونیک BBK آن Oppo میزبان یک جشنواره ارتباطات استراتژیک تصویربرداری و فیلم پاریس (ترجمه شده از چینی) در ۹ نوامبر در چین هستند. این شرکت در این رویداد قابلیت‌های تصویربرداری بیشتری از OnePlus 12 را به نمایش خواهد گذاشت.

OnePlus 12 قبلاً تأیید شده است که با پردازنده جدید Snapdragon 8 Gen 3 SoC و سنسور دوربین اصلی سونی LYTIA LYT808 عرضه می شود. به نظر می رسد که آخرین صفحه نمایش LTPO OLED BOE با نام X1 Oriental Screen با وضوح ۲K و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت را دارد. صفحه نمایش رتبه A+ DisplayMate را ارائه می دهد.

به احتمال زیاد OnePlus 12 در ماه آینده در کشور اصلی این شرکت عرضه خواهد شد. پرتاب جهانی ممکن است در ژانویه سال آینده انجام شود. طبق اطلاعات فاش شده قبلی، این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۴ OxygenOS 14 اجرا می شود. گفته می شود که دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که توسط یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هدایت می شود. گفته می شود که این گوشی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سلفی است. همچنین به احتمال زیاد شامل یک نوار لغزنده هشدار و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت است. انتظار می رود این گوشی دارای یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و پشتیبانی از شارژ بی سیم ۵۰ واتی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح