کد خبر : 208805
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 18:02

ورزش‌های همگانی در قزوین با کمک صنعت توسعه می‌یابد

ورزش‌های همگانی در قزوین با کمک صنعت توسعه می‌یابد

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های همگانی در استان قزوین برگزار شده و مهدی عبدیان با رای اعضا ریاست این هیأت ورزشی را عهده‌دار شد. مهدی عبدیان در این مجمع انتخاباتی گفت: با دو سال سابقه حضور در هیأت مدیره باشگاه استقلال و باتوجه به دعوت مدیرکل تربیت بدنی در این مجمع  حضور پیدا

ورزش‌های همگانی در قزوین با کمک صنعت توسعه می‌یابد

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های همگانی در استان قزوین برگزار شده و مهدی عبدیان با رای اعضا ریاست این هیأت ورزشی را عهده‌دار شد.

مهدی عبدیان در این مجمع انتخاباتی گفت: با دو سال سابقه حضور در هیأت مدیره باشگاه استقلال و باتوجه به دعوت مدیرکل تربیت بدنی در این مجمع  حضور پیدا کردم.

رئیس جدید هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین ادامه داد: هدف‌گذاری ما توسعه مفید ورزش‌های همگانی برای تمامی سنین مختلف، تمامی اقشار و در تمامی شهرهای استان است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های اتاق بازرگانی هم از جنبه زیرساخت‌های موجود همانند ساختمان اداری اتاق و هم در بحث آموزش و ایجاد فضاهای جدید و پرکاربرد ورزشی می‌تواند در خدمت ایجاد شور ‌و نشاط میان خانواده‌ها و سطوح مختلف جامعه باشد.

عبدیان درحال حاضر ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و همچنین ریاست اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین را به عهده دارد.

همچنین مجید سعیدیان، غلامحسین جعفرزادشایان و علیرضا پازوکی که به‌عنوان هیأت رئیسه انتخاب شده‌اند؛ از اعضای پارلمان بخش خصوصی استان هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح