کد خبر : 207692
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 21:51

چگونه The Last of Us به عنوان “مقابل” Resident Evil طراحی شد

چگونه The Last of Us به عنوان “مقابل” Resident Evil طراحی شد

به گفته نیل دراکمن، ایده The Last Of Us در مقابل یکی از بزرگترین فرنچایزهای ترسناک در بازی بود. در حین صحبت با هالیوود ریپورتر، رئیس Naughty Dog روند ساخت بازی بعدی خود را پس از موفقیت Uncharted II: Among Thieves شرح داد. او تصمیم گرفت چیزی مرتبط با زامبی‌ها داشته باشد، اما ایده‌ای تقلیل‌دهنده

C:\Users\mohammad\Downloads\1\1.jpg

به گفته نیل دراکمن، ایده The Last Of Us در مقابل یکی از بزرگترین فرنچایزهای ترسناک در بازی بود.

در حین صحبت با هالیوود ریپورتر، رئیس Naughty Dog روند ساخت بازی بعدی خود را پس از موفقیت Uncharted II: Among Thieves شرح داد. او تصمیم گرفت چیزی مرتبط با زامبی‌ها داشته باشد، اما ایده‌ای تقلیل‌دهنده مانند ترسناک بقای زامبی‌ها را نمی‌خواست، گفت: «ما می‌خواستیم برعکس Resident Evil را انجام دهیم – که من آن را دوست دارم، اما خیلی زیاد است، و تو مبارزه با عنکبوت‌های غول‌پیکر، و همه چیز در مورد انواع دشمن است."

الهام دراکمن بیشتر در مورد داستان‌هایی درباره روابط بود که با پس‌زمینه‌های آخرالزمانی تنظیم می‌شد، و می‌گفت: «چه می‌شود اگر در مورد روابط صمیمی باشد – کاوشی در مورد عشق بی‌قید و شرطی که والدین نسبت به فرزندشان احساس می‌کنند و چیزهای زیبایی که می‌تواند از آن بیرون بیاید و واقعاً وحشتناک است. چیزهایی که می تواند از آن بیرون بیاید؟" خالق The Last of Us به فیلم هایی مانند Children of Men و رمان City of Thieves به عنوان منبع الهام اشاره کرد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\2.jpg

او همچنین لحظه ای را بازگو کرد که یک منتقد برای آزمایش نسخه بتای The Last of Us به آنجا آمدند و از نبود باس فایت و سلاح های لیزری شکایت کرد. دراکمن می‌گوید: «من روی بازی رویایی‌ام کار می‌کردم، فکر می‌کردم، آنها هرگز به من اجازه نمی‌دهند این کار را دوباره انجام دهم.» من می‌خواستم با شرایط خودم شکست بخورم، بنابراین هیچ سازشی وجود نداشت.»

آخرین ما محبوبیت ماندگار

The Last of Us — اکنون با عنوان The Last of Us: Part I — برای پلی استیشن ۳ در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۳ منتشر شد و تقریباً جهانیان را تحسین کردند، با این بازی که در حال حاضر در متاکریتیک در رتبه ۹۵ قرار دارد و امتیاز کاربر ۹.۲ است. این بازی به دلیل داستان باورنکردنی، شخصیت های توسعه یافته احساسی و گیم پلی شدید مورد تحسین قرار گرفت. در عرض یک هفته پس از انتشار، بازی The Last of Us بیش از ۱.۳ میلیون نسخه فروخت و در آن زمان به بزرگترین بازی ویدیویی عرضه شده در سال ۲۰۱۳ تبدیل شد. سه هفته پس از انتشار، این بازی بیش از ۳.۴ میلیون فروخت و آن را به پرفروش ترین بازی پلی استیشن ۳ در سال ۲۰۱۳ تبدیل کرد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\3.jpg

این بازی در حال تبدیل شدن به یک سریال لایو اکشن برای HBO Max با بازی پدرو پاسکال در نقش جوئل و بلا رمزی در نقش الی است. این سری قرار است در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شود و بیشتر به داستان بازی وفادار خواهد ماند و در عین حال عناصری را اضافه می کند که به گفته دراکمن، وارد بازی نشدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح